Szövegírás, tartalomkészítés, tartalomstratégia

Cikkek

  • Keresőoptimalizálás, SEO a tartalomstratégiában

    A tartalomstratégia nem más, mint egy rendszer, amely abban segíti a vállalkozás célkitűzéseit, hogy a vásárlókhoz eljusson az információ. Amennyiben a tartalomstratégia nem megfelelően van kiépítve, úgy kevés vásárlóhoz jut el az információ, amit a vállalkozó közölni akar. Ráadásul ennek […]
  • Ettől lehet veszteséges a tartalomgyártása, itt a megoldás is

    A tartalomkészítés egyre fontosabb a mostani piacon. De szerintem ezt nem kell tovább ragoznom. Rengeteg marketing stratégia elérhető a piacon, és mindegyikben megtalálható, hogy építs tartalmat, csinálj közösséget, készíts videót, publikálj. Ami rendben is van. De nem mindegy hogyan teszed. […]
  • Keresőoptimalizált, SEO optimalizált tartalom

    A WordPress oldalak keresőoptimalizálás tekintetében sokkal szerencsésebbek, mint a többi keretrendszerben lévő weboldal. Hogy miért? Mert több plugin segíti a tulajdonost abban, hogy a SEO jól legyen kialakítva a szövegezésben. Azonban ennél egy picit többről van szó, mint egy egyszerű […]
  • CSS módosítások a WordPress oldalaknál

    Igazából egy WordPress oldal szerkesztése nem is olyan bonyolult, mint ahogyan az elsőre látszik. Ha valaki megérti a rendszer működését könnyedén tud változtatásokat eszközölni benne. Persze a megfelelő tudással. Hiszen azért akármit nem lehet csinálni. A CSS-ben is a megfelelő […]
  • Manhertz József – Kommunikációs technikák – összefoglaló

    Nagy remények, érdekes tapasztalatok, és a felismerés, hogy az asztrológia még mindig jóval több helyen jelen van, mint az ember gondolná. De ez az én saját tapasztalásom. Az előadás picit szétszórt volt, de koránt sem haszontalan. Könnyen lehetett belőle csemegézni. […]
  • Balogh Dávid – Inbound marketing technikák – összefoglalás

    Ezt  az előadást is nagy figyelemmel követtem. Maga az előadás nehézkes volt számomra, valószínű azért, mert ehhez sok mindent látni kellett volna. De amúgy összességében mégis hasznosnak bizonyult az előadás, hiszen most már ezzel az irányzattal is jobban megismerkedtem. Mondhatom […]
  • Tomán József – Hatékonyságnövelés vállalkozásoknak – összefoglaló

    Ez ismét egy olyan előadás volt, amit kíváncsiságból és előrelátásból hallgattam végig, hogy ha esetleg bővülni fogok, akkor mik azok a dolgok, amikre jó előre gondolni. Habár az előadás kissé fura volt számomra, valószínű azért, mert túl sok volt az […]
  • Baranyai Dávid – Hogyan válj profi értékesítővé – összefoglalás

    Baranyai Dávid előadása számomra nem volt annyira fontos, de mégis jó volt hallgatni. Aztán idővel rá kellett döbbennem arra, hogy ok, hogy nem vagyok értékesítő, de az egyszemélyes vállalkozásomban, nekem az értékesítést is el kell látnom, és mint értékesítő jó […]
  • Veres Attila – Passzív bevételek titka – összefoglaló

    Ami azt illeti ez a beszélgetés, inkább adott át nekem szemléletet, mint tudást. Nem tudtam meg azt pontosan, milyen eszközök kellenek egy passzív jövedelem kiépítéséhez, de rálátást kaptam arra, milyen bizonyos szabályok szükségesek ahhoz, hogy valaki ne vezesse félre magát […]
  • Bíró Bence – Hibák és bukások a pszichológia oldalról -összefoglaló

    Tudom  ez az én személyiségem, de nekem nem igazán adott túl sokat ez a beszélgetés, talán egyetlen egy gondolat volt, ami előre vitt. Szeretem rendszerben látni a dolgokat, de ez megint csupán szét folyt, nem volt felépítve. Az is lehet, […]
  • Vicsai Gábor – A sikeres Facebook hirdetési kampányok titkai – összefoglaló

    Igen hasznos tapasztalati tudással gyarapodhatott, az aki ezt az előadást nem hagyta ki. Valóban felhasználható információk hangzottak el. Persze a kezdők tudnak a legjobban profitálni ebből az előadásból, de a haladók is kaptak egy két morzsa infót. Így egy két […]
  • Barazsy Ákos – Mivel nézel szembe mint vállalkozó? 8:00 összefoglalás

    Az előadás elejét, még a boltban indítottam el, mikor még a reggeli rutin feladataimat végeztem, és nagyon jól tettem, hogy nem maradtam le erről az előadásról sem. Nem csupán hasznos információkat, de egy életszemléletet is kaphattam, ami nálam amolyan kialakuló […]
  • Domán Zsolt – Online értékesítés és tagsági rendszerek – 18:00 összefoglaló

    Domán Zsolt neve nem igazán volt ismerős, míg nem láttam, hogy ki is ő valójában.  Furcsa is volt számomra, hogy az Online Katapultból kiszállt, ami nagyon sikeresen szárnyalt az előző években. Aztán megértettem mindent az előadás végére. Még mindig hihetetlen […]
  • Csepregi Balázs – Mit tegyünk automatizálás előtt – 16:00 összegzés

    Csepregi Balázs automatizációs előadása kicsit fura volt számomra. Mondjuk így is sok hasznos információt kaptam, de az egész sztorizgatásba ment át. Az mindenesetre tiszta lett, hogy automatizálni azt érdemes ami már működik kicsiben. Az előadásban elhangzott, hogy csak akkor érdemes […]
  • Lévai Richárd – Közösségi média trendek 2019-ben – 14:00 összefoglaló

    Hűűűűű Lévai Richárd nem viccelt mikor azt mondta, kényelmesen üljön le mindenki és hozzon magával kávét. 🙂 Nem vagyok kávé fogyasztó, de most azért megittam volna egy bögrécskével. És nem azért, mert annyira unalmas lett volna az előadás, hanem mert […]
  • Vida Ági – Márkaépítés kezdőknek és haladóknak – összefoglaló 12 óra

    Egy észrevétel, úgy látszik eddig nem igazán voltam elég kitartó Vida Ágival kapcsolatban. Mármint a hangját illetően. Az első 15-20 perc még mindig fejfájást idézett elő nálam, de azt vettem észre a 30 percnél, hogy Ági hangja kezd megnyugodni és […]
  • Dallos Zoltán – Töltődj fel élményekkel és utazásokkal összefoglaló 10 óra

    És valahogy éreztem, hogy valami készülődni fog. De az is lehet, hogy mivel kevesebbet vártam a beszélgetéstől, többet kaptam. Érdekes ez az emberi elme. Dallos Zoltán beszámolója kicsit konkretizáltabb volt és megfogható dolgokat is tartalmazott, még technikai információról is esett […]
  • Online Marketing Summit Gál Kristóf 9 órás előadása – összefoglaló

    Nagy reményekkel és sok sok hasznos információra éhesen vártam ezt a konferenciát. Most indítottam a vállalkozásomat, így úgy gondolom ez a lehetőség, nagyon is időben érkezett hozzám. Ezért nem volt kérdés, hogy ki fogom használni a lehetőségeket. Az első előadó […]
  • Kreatív tartalom készítés, szövegírás ebben tudok segíteni Önnek

    Tartalomkészítéssel foglalkozom, és legfőképpen ebben is tudok Önnek segíteni. Nem vagyok pusztán szövegíró, sem videós, sem marketinges. Tartalomkészítő vagyok. Az a nő, aki kreativitásával pillanatról pillanatra átad a környezete számára egy információ csomagot. Legyen az képi, videós, vagy szöveges tartalom. […]
  • Virtuális asszisztens szolgáltatás, neked való, vagy nem?

    A virtuális asszisztensek által nyújtott szolgáltatások változatosak. A piac igen szerteágazó, mivel az asszisztensek is különböző szolgáltatásokat nyújtanak. Van aki fordításban tud segíteni, akadnak, akik online marketingben, szövegírásban, videó szerkesztésben, számlázásban, ügyfélkezelésben, adminisztrációban, kommunikációs csatornák kezelésében, hirdetési csatornák kezelésében és […]
  • Hogyan tudod a célközönségedet könnyedén behatárolni

    Mondhatnám azt, hogy a célközönség legjobb eszköze a hirdetések és azok elemzései. De ez így teljesen nem fedné az igazságot. Viszont jobb ha tisztában vagy vele, hogy a hirdetéseidből érkező statisztikai adatok nagyon jó alapot adnak ahhoz, hogy tudd ki […]
  • 7+1 ötlet miről írjál a weboldaladon – szövegírás

    A céges bemutatkozások kora rég lejárt. Az 1980-ban alakult a cégünk és x éve ilyen és olyan díjakban részesültünk rég nem kelti fel sem a Google, sem pedig a vásárlók érdeklődését. Pedig ezen eredmények elérése nem kicsi teljesítményre utal. Azonban […]
  • Instagram jelentősége, így juss előnyhöz

    Egyre elterjedtebb az instagram, mint kommunikációs csatorna már a vállalkozási életben is. Ami egyébként nem véletlen, hiszen a Facebook gondoskodott erről 🙂 Mindenesetre te is érzékelhetted azt már, hogy a facebookon feladott hirdetésed instagramon is megjelenik, ha van üzleti fiókod. […]
  • Így értem el, a hirdetésekkel, hogy összeomoljon az önműködő rendszerem

    Ha arról szeretnél olvasni, hogy generáltam 10 nap alatt 1 milliós nézettséget, akkor jobb ha nem is olvasol tovább. Kezdő vállalkozó vagyok, és van némi marketing ismeretem, de nem vagyok marketinges, ugyan akkor nagyon jó tartalom készítő vagyok. Ennek volt […]
  • A szövegírás alapjai, ezt kell mérlegelned, mikor szöveget írsz

    A tartalom segítségével sok ember figyelme felkelthető. A jó a tartalommal, a nézelődök érdeklődését is fel tudod kelteni, majd pedig az érdeklődésüket magadra tudod irányítani. Utána meg tudod szólítani az embereket, tudod irányítani, hatással tudsz lenni rájuk, és cselekvésre ösztönözni. […]

Legutóbbi bejegyzések