Csepregi Balázs automatizációs előadása kicsit fura volt számomra. Mondjuk így is sok hasznos információt kaptam, de az egész sztorizgatásba ment át. Az mindenesetre tiszta lett, hogy automatizálni azt érdemes ami már működik kicsiben.

Az előadásban elhangzott, hogy csak akkor érdemes elkezdeni az automatizálást, mikor már megvan a termék, amely eladható, és megfelelően ki van építve hozzá az üzleti model és a stratégia.

Ha ezek nincsenek meg, akkor felesleges az automatizálás.

Amire érdemes használni az automatizálást az az ügyfél elégedettség. Azaz hogy a folyamat során az ügyfél mindig tájékoztatva legyen. Hiszen az ügyfél általában csak akkor morcos, ha nem tudja mi fog történni, ez bizony tényleg így van.

Elmondta Balázs azt is, hogy sokan kritikus folyamatokat szeretnének helyettesíteni automatizált rendszerekkel, ami viszont nem egy jól működő ötlet.

Aztán szó esett az automatizált munkaerő keresésről is, amelyet Balázsék hírdettek meg.

Én magam 30 napos kihívás hírlevelet automatizáltam, de picit most bizonytalanná váltam, hogy kezdő vállalkozóként, túl nagy fába vágtam a fejszém. Hát majd kiderül.

Ami talán a legfontosabb információ volt számomra ebben az előadásban, hogy érdemes szájbarágósan túlmagyarázóan értesíteni az ügyfeleket, és akkor biztos nem lesz félreértés egyik ügyfélnek sem.

A következő előadás Domán Zsolt -Online értékesítés és tagsági rendszerek lesznek.

Domán Zsoltot nem ismerem, és úgy gondolom ez egy jó alkalom lesz, hogy megismerjem a munkásságát.