A WordPress oldalak keresőoptimalizálás tekintetében sokkal szerencsésebbek, mint a többi keretrendszerben lévő weboldal. Hogy miért? Mert több plugin segíti a tulajdonost abban, hogy a SEO jól legyen kialakítva a szövegezésben. Azonban ennél egy picit többről van szó, mint egy egyszerű keresőoptimalizálásról.Amikor a keresőoptimalizálás szóba kerül sokszor a tartalom, tartalomfejlesztés is előkerül, és nem azért, mert ez az én mániám, hanem, mert egyszerűen ennyire fontos az, hogy milyen tartalom és azon belül is milyen szöveg kerül ki a weboldalra.

Nem véletlen léteznek SEO szövegírók, értékesítési szövegírók, és blogos, PR cikkírók stb. Azaz kellene létezniük, de most ne menjünk bele a részletekbe, hiszen egy jó szövegíró folyamatosan képezi magát, és megismerkedig az összes trenddel és technikával, ahhoz hogy jól végezze a dolgát. Így a szöveget nem csupán minőségi tartalom, de a keresőoptimalizálási trendeknek is megfelelően építi fel.

Ismeri az LSI kulcsszavakat, a kulcsszavakat, és keresőoptimalizálási szabályokat is, ami alapján fel kell épülnie a cikknek. Sőt magát a megrendelőt tájékoztatja arról, hogy a megrendelt szöveg, hogyan válik SEO tekintetében megfelelőnek.

Ami lássuk be nem egyszerű, a mai nyomott árak mellett.

Azonban had térjek a lényegre és áruljak el pár dolgot, anak érdekében, hogy a keresőoptimlaizálást Ön is be tudja állítani szövegeinél egy alap szintre.

WordPress oldalaknál a Yoast plugin a legjobban bevált eszköz. Mindig mutatja, hogy a cikk kulcsszó tekintetében és szerkezetileg keresőbarát kialakítással rendelkezik.

Sőt nem csupán piros, sárga és zöld színnel mutatja, hanem angolul le is írja, min kellene még változtatni ahhoz, hogy megkapja a zöld besorolást.

Mik azok a fontos lépéseket, amiket ha megtesz, akkor általában megfelelő lesz a szövege. Nem fogok végigmenni az összesen, csupán a legfontosabbakat emelném ki.

Keresőoptimalizálás tekintetében fontos lépések a szövegben:

1. A kulcsszó legyen benne a cikk címében és a linkbnen.

2. Legyen benne a kiemelések között, és 2% körüli legyen a gyakorisága.

3. A szöveg 300 karakternél legyen hosszabb

4. A kép nevében is legyen benne a kiválasztott szó

És ha ezeknek a kritériumoknak megfelel a cikk, akkor az írás keresőoptimalizálástekintetében zöldre vált.

Persze a plugin figyeli az elrendezépst is, és ha túlságosan tömött és élvezhetetlen a cikk, akkor azt SEO szempontjából rossz helyre minősíti.

Szóval nagyon nem mindegy, mi és hogyan kerül megírásra. A kulcsszóhalmozást sem preferálja a Google, és a szóismétlés sem egy jó ómen. Így erre mind figyelni kell.

De ha valaki jól állítja be a kulcsszót és a keresőoptimalizálás is megfelelően van ellátva az oldalon, akkor az hosszútávon nyereséget fog hozni az oldalnak. Így fontos erre is tekintettel lenni.